Filtrovať

Cenové rozpätie

Keď sa hovorí o strukovinách, väčšina z nás si predstavuje šošovku s klobásou zo školskej jedálne, a to je koniec všetkej gastronómie obsahujúcej strukoviny pre nás. Čo je škoda, pretože dnešná ponuka strukoviny je oveľa bohatšia, než si dokážete predstaviť.

Na čo je to dobré

Šošovica - namiesto klasickej hnedej šošovice skúste napríklad horskú alebo červenú šošovicu z Alnatury. Nemusia sa namáčať dopredu a dokonca aj čas varenia je oveľa kratší. Obsahuje veľké množstvo železa a znižuje hladinu cholesterolu v krvi.
Cícer - je typická strukovina pre stredomorskú kuchyňu. Má mierne orieškovú chuť a robí sa z nej hummus.
Mungo fazuľa - často sa nachádza v indickej a čínskej kuchyni, pred varením je potrebné namočiť fazuľu cez noc do vody. Môžu byť tiež konzumované surové - klíčené, ale nepreháňajte to s množstvom.

Opýtajte sa lekárnika

Po-Pia: 09:00-17:00


Zavrieť

Webové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.
Viac informácií

Naše lekárne

Prihlásiť



Košík

Nákupný košík je prázdny.