ZÁKAZNÍCKY SERVIS - ČASTÉ OTÁZKY
Zmena v objednávke zo strany predávajúceho
- Prečo moja objednávka dorazila neúplná alebo bola celkom stornovaná?
Pokiaľ Vaša zásielka bola odoslaná bez Vami objednaného tovaru či stornovaná, je tak urobené z dôvodu vypredania daného produktu a následnej nedostupnosti u dodávateľa v dobe expedovania Vašej objednávky. Zvýšený dopyt niekedy zapríčiní, že v rovnakú dobu do systému prepadne viac objednávok než je naša skladová zásoba. Skladová situácia sa momentálne dynamicky mení. U objednávky, ktorá bola expedovaná bez vypredaných produktov sa automaticky mení aj jej faktúra, ktorá obsahuje len produkty expedované.
Bohužiaľ pre nemožnosť dodania tovaru v akejkoľvek garantovanej alternatívnej dobe či nemožnosť náhrady objednaného tovaru iným, teda nezrealizovaní dohody o alternatívnom vybavení Vašej objednávky, musíme v súlade s ustanovením čl. II bod 3 Obchodných podmienok vzťahujúcich sa k zasielkovému výdaju tovaru prostredníctvom internetového obchodu spoločnosti BENU SK 77, s.r.o. pristúpiť k zrušeniu Vašej objednávky alebo k expedovaniu bez vypredaných produktov.
- Vrátenie platby:
Pokiaľ bola Vaša objednávka už vami uhradená, bude Vám úhrada za nedodaný tovar vrátená rovnakým spôsobom, akým bola objednávka uhradená. Pri úhrade prostredníctvom benefitných bodov budú tieto body vrátené späť na Váš benefitný účet.
- Prečo bola moja objednávka odoslaná bez objednaného tovaru či stornovaná a zákaznícky servis ma o tom neinformoval?
V súčasnej dobe naša expedícia čelí nadmernému vyťaženiu. Aby doba doručenia bola čo najkratšia, snažíme sa expedovať Vašu objednávku čo najskôr. Aj keď sa náš zákaznícky servis vždy snaží informovať v čo najkratšom možnom čase, môže sa stať, že z dôvodu zvýšeného záujmu o informáciu, dochádza k omeškaniu v komunikácii. Za túto situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
Zmena v objednávke zo strany kupujúceho
- Môžem zmeniť v mojej objednávke počet kusov alebo stornovať určitý produkt/y?
Áno, vo Vašej objednávke môže náš zákaznícky servis podľa Vašej žiadosti len znížiť počet kusov alebo stornovať produkt/y a to len v prípade, že objednávka nebola ešte expedovaná – dodatočné zmeny na lekárni nie sú možné. Bohužiaľ navýšenie počet kusov či pridanie iných produktov nie je možné. Po úprave objednávky sa zmení aj jej faktúra. Informačné e-maily o stave objednávky či pripravenosti k vyzdvihnutiu objednávky zostávajú v pôvodnej forme bez zmeny.
- Môžem zmeniť v mojej objednávke miesto a spôsob doručenia, spôsob platby, kontaktné údaje alebo zlúčiť objednávku s inou?
Bohužiaľ, takéto zmeny nie sú možné. Pokiaľ je objednávka vytvorená s vyzdvihnutím na konkrétnej lekárni, nie je možné ju preposlať na inú lekáreň alebo zvoliť iný spôsob dopravy – to platí aj v prípade, kedy zákazník zvolí dopravu prepravcom. V týchto prípadoch je preto vhodnejšie objednávku celkom stornovať a vytvoriť si novú objednávku.
- Môžem v mojej objednávke zmeniť adresu doručenia či telefónne číslo v prípade, že objednávka bude doručovaná prepravcom?
Zmena kontaktných a doručovacích údajov nie je možná na našej strane. Výnimkou je storno objednávky a následné vytvorenie novej alebo objednávka platená vopred. Odporúčame kontaktovať prepravnú spoločnosť s číslom Vašej zásielky, ktoré Vám bolo zaslané mailom pri expedovaní objednávky a požiadať ich o zmenu doručovacích či kontaktných údajov.
Úložná doba v lekárňach a možnosť predĺženia
- Ako dlho bude moje objednávka uložená v lekárni?
Vaša objednávka je v lekárni uložená po dobu 7 dní. Po skončení tejto doby sa vracia na sklad automaticky.
- Môžem požiadať o predĺženie úložnej doby?
V prípade, že Vám nevyhovuje doba uloženia objednávky, môžete vo výnimočných situáciách požiadať o jej predĺženie. Predĺženie doby vyzdvihnutia je v kompetencii danej lekárne, v ktorej čaká zásielka na vyzdvihnutie. Pre kontakt s lekárňou môžete využiť e-mail alebo telefón.
Omeškanie v doručení objednávky
- Moja objednávka je na ceste dlhšie ako zvyčajne, kedy mi bude doručená?
Zvyčajná doba expedovania objednávky z internetovej lekárne sú dva pracovné dni, ktoré sa snažíme vždy dodržať. Omeškanie v expedovaní objednávok a ich doručovanie súvisí so zvýšením dopytu. Pokiaľ je to možné, počkajte na informačnú SMS alebo e-mail o možnosti vyzvdvihnutia objednávky na Vami zvolenej lekárni.
Pokiaľ sa jedná o doručovanie objednávky prepravcom, je doručovacia doba tiež ovplyvnená vyťažením prepravnej služby. V takom prípade odporúčame sledovať Vašu zásielku na základe čísla zásielky alebo kontaktovať prepravcu.
Dostupnosť tovaru v e-shope
- Tovar je na e-shope skladom, avšak objednávka bola expedovaná bez daného tovaru
Skladová zásoba sa na e-shope mení úmerne s aktuálnym dopytom. Systém zaznamenáva skladovú zásobu s menším oneskorením. Preto sa tak mohlo stať, že v čase, kedy bola Vami vytvorená objednávka odoslaná, mohol byť produkt na e-shope skladom. Z dôvodu zmieneného systémového oneskorenia už mohol byť produkt fyzicky vypredaný. Opätovná dostupnosť na e-shope sa zobrazí ako dostupný okamžite po naskladnení od dodávateľa.
- Tovar je na e-shope nedostupný, kedy bude opäť k dispozícii?
Dostupnosť tovaru na e-shope sa môže meniť v súlade s mnohými faktormi, pokiaľ chcete byť informovaný až bude tovar opäť dostupný, aktivujte si pri danom produkte tzv. strážneho psa alebo „ Strážiť zmenu dostupnosti“. Po naskladnení Vám bude automaticky odoslaný e-mail informujúci o dostupnosti konkrétneho produktu. V prípade bližších informácií kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy - vrátenie tovaru (zle dodaný tovar)
- Aké sú možnosti vrátenia či výmeny tovaru, pokiaľ objednávka nebola vyzdvihnutá?
Pokiaľ je Vaša objednávka už pripravená v lekárni a nevyzdvihnutá, nie je možné z nej odobrať tovar alebo vymeniť za iný produkt. Objednávku možno upravovať len v dobe, kedy nebola ešte expedovaná na lekáreň. V takom prípade odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis, objednávka sa stornuje a požiadame Vás o vytvorenie novej.
- Aké sú možnosti vrátenia či výmeny tovaru, pokiaľ objednávka už bola vyzdvihnutá?
Pokiaľ už objednávka bola vyzdvihnutá a požadujete vrátenie tovaru, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis ohľadom odstúpenia od kúpnej zmluvy, kde obdržíte ďalšie informácie. Tovar nie je možné vymeniť v prípade, že bolo doručené správne podľa Vašej objednávky a jedná sa o Vaše rozhodnutie, teda voľbu iného produktu. V takom prípade je možné len vrátenie tovaru a objednanie iného.
Pokiaľ ste po obdržaní objednávky zistili, že doručený tovar nie je správny alebo je iný, poškodený či celkom chýba a jedná sa predovšetkým o chybu z našej strany, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, ktorý s Vami túto situáciu vyrieši. V takých prípadoch pošleme na lekáreň chýbajúci tovar alebo pošleme tovar do lekárne na výmenu.
V prípade, ak Vaša objednávka bola doručovaná prepravnou službou, pošleme tovar rovnakou prepravnou službou. V prípade, že sa jedná o výmenu chybného či poškodeného tovaru, objednáme v prepravnej spoločnosti zvoz a tovar bude vyzdvihnutý z Vašej adresy.
- Môžem tovar vrátiť priamo v lekárni?
Bohužiaľ naše lekárne sú len výdajným miestom e-shopu, nie je teda možné vrátiť tovar na kamennej lekárni. Tovar môžete vrátiť buď osobne na centrálu - BENU SK 77, s.r.o., Pribylinská 2/A, 831 04 Bratislava, prípadne prostredníctvom Slovenskej pošty. Viac informácií nájdete TU.
Uplatnenie práv z vád – reklamácií
- Ako môžem doručený tovar reklamovať?
Pokiaľ doručený tovar javí známky výrobnej vady - mechanického alebo chemického charakteru, nasledujte prosím tento odkaz pre bližšie informácie TU.
Spôsob úhrady objednávky
- Aké sú možnosti platenia objednávok?
Podrobnejšie informácie o možnosti platenia nájdete TU.
Predĺženie úložnej doby
- Objednávku si nestihnete vyzdvihnúť a potrebujete predĺžiť úložnú dobu? / Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť úložnú dobu?
V tomto prípade je možné požiadať danú lekáreň o predĺženie úložnej doby. Vybavenie žiadosti je v kompetencii danej lekárne.
Doba doručenia objednávky
- Za aký čas mi bude objednávka doručená?
- Štandardná doba pre doručenie objednávky sú 2-3 pracovné dni. O expedícii a doručení Vašej objednávky na lekáreň budete informovaný prostredníctvom SMS správy a emailu.
- U doručenia prepravnou spoločnosťou je táto doba ovplyvnená vyťažením prepravnej služby. Odporúčame sledovať Vašu objednávku pod číslom, ktoré Vám bolo zaslané, na stránkach prepravnej služby.
Nedokončená / chybná objednávka
- Moja objednávka je v stave nedokončená/chybná.
Pokiaľ je Vaša objednávka v stave nedokončená alebo chybná, pravdepodobne došlo k chybe pri úhrade objednávky. V tomto prípade kontaktujte, prosím, našu zákaznícky servis.
Prihlásenie do vernostného programu BENU
- Nedarí sa mi prihlásiť do vernostného programu BENU, chýba mi telefónne číslo.
Pri registrácii do vernostného programu BENU nebolo uvedené telefónne číslo, ktoré je pre prihlásenie do aplikácie potrebné. Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku, aby sme Vám telefónne číslo mohli do registrácie doplniť.
Vernostný program BENU
- Vernostný program BENU
Po založení karty BENU môžete využívať všetky výhody vernostného programu. Za každé euro, ktoré tak u nás vynaložíte za nákup, vám na kartu automaticky pripíšeme jeden bod (1cent). Zbierajte body, ktoré môžete následne pri ďalšom nákupe čerpať. Čerpanie bodov pri nákupe je jednoduché – v lekárni sa preukážete svojou vernostnou kartou, alebo sa zaregistrujete na e-shope a nazbierané body v podobe zľavy Vám odrátame z vášho nákupu. Členstvo v našom vernostnom klube Vám prináša aj iné výhody – môžete získať body pri príležitosti Vášho sviatku, body navyše pri vybraných akciách a tiež vám poskytneme zľavu z doplatku na lieky až 2€. Zľava z doplatku sa poskytuje na základe uváženia verejnej lekárne BENU, najviac do výšky 0,25 EUR vrátane DPH za jedno balenie lieku a súčasne tak, že súčet zliav z doplatku za všetky balenia liekov vydané na základe jedného lekárskeho predpisu alebo výpisu z lekárskeho predpisu neprekročí sumu 2,00 EUR vrátane DPH.